Mellolördag

Hoppträningen gick helt ok men han kändes lite matt. Han gjorde sitt jobb men det var liksom en punkt därefter. Kanske beror det på fällning, extrajobbigt bus med kompisarna i hagen eller psykisk anspänning efter att ha blivit klippt (??) eller nåt helt annat. Han har ju känts suuuperfin att rida senaste dagarna, elektrisk men 100% ridbarhet i det, så den här matta känslan kommer lite som en överraskning. Egentligen borde man kanske inte lägga så mycket vikt vid det, men ni vet hur det är, lite avvikande känsla och genast är man där med en analys och fjorton möjliga anledningar och lösningar ;) Kanske ska man bara sitta ner i båten ett par dagar och se hur det artar sig. Hästarna kan ju också ha sämre dagar, även om mattehjärtat värker och mattehjärnan snurrar igång direkt.
 
Men mello då, vad tycker ni, vann rätt låt? Jag tycker att det var tufft hur jämnt det var mellan alla bidrag, om man ser till tittarröster! Den som fick flest tittarröster fick inte ens dubbelt så många som den som fick minst antal. Känns som jämnast någonsin? Jag känner mig (konstigt nog med tanke på hur jag hypeat melodifestivalen i år) inte särskilt brydd över resultatet? Så han vann, meh. Jaha. Det kan nog bli bra. Själv hade jag ingen sån där jättefavorit men hade kanske hellre sett att någon av de lite maffigare låtarna med lite arenafeeling hade vunnit. Äh, som sagt. inte jättebrydd men... vad ska jag nu göra med mina lördagskvällar...?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0