Lördag

När jag var hos kiropraktorn kom vi fram till att jag kanske behöver en ytterligare behandling inom några veckor, eftersom jag haft bekymmer såpass länge (december). Jag har känt efter och funderat och nog mest bara känt mig bra i ryggen men förra helgen var det dags att byta däck och där och då sa ryggen upp sig. Jag har varit förskonad från spänningshuvudvärk sedan jag var där sist (hur skönt som helst, annars ett stående inslag i mitt liv) men nu sedan jag fick ont igen har även spänningshuvudvärken gjort sig plågsamt påmind. När man vaknar på morgonen med huvudvärk och är så stel att det stramar i skulderbladen när man andas... då är det tur att man har lite humor i sitt liv. Och en pojkvän som kan massera det där jäkla skulderbladet. Och alvedon.

Annars då, njuter av en lugn lördag, ska äta lite lunch och sedan ge mig ut till mina fina hästar. Varken tävling eller pay and jump för mig idag, funkade inte riktigt med att jobba sennatt innan. tyvärr! Men vi tar revansch på det en annan gång. Idag känns som en bra dag för galopparbete!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0