tjejen med koll på läget

det var ju inte alls onsdag senast vi hördes utan tisdag. så vaken i hjärnan var jag, hehe. igår när det verkligen var onsdag var hovslagaren inbokad, något jag verkligen inte kunde boka om såhär i sommartider. hade hästarna stått hemma hade mamma kunnat fixa men nu står de på bete en bit bort och behövde köras hem, så vi fick hjälpas åt. Det är inte dåligt vad det tar på krafterna att vara upprätt ett fåtal timmar, väl hemma sen däckade jag i soffan direkt och sov i det närmaste hela natten... vaknade imorse och hade tappat rösten... Alltså verkligen helt. sebbe ringde på lunchen ochskulle prata med mig, jag fick inte ens fram en väsning som svar...
 
Så idag har jag sovit en himla massa, sett två dokumentärer, "what the health" som fick mig att vilja byta ut ännu mer mot veganska alternativ och en om josef fritzl. lite svårt dock att hänga med i halvtyska dokumentärer när ögonen ibland glider ihop menmen. ska fortsätta halvslumra nu framför en film om jane austen. lite oklar handling men funkar säkert att sova till!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0