Fredag

så, igår skulle jag rida båda hästarna på bana var tanken, men så blev det inte riktigt. chester har reagerat på något, troligen insekter och är rätt svullen, kändes inte schysst att klämma på ett träns på den svullnaden, så han fick handbeta med mamma medan jag red torres. Torres briljerade, kanske var det värmen eller semesterfeeling för han var stadig och lugn, jag hade förväntat mig några bocksprång och "fresh feeling" men han bara tuffade på. Borde egentligen vara supernöjd med det men det kändes lite snopet, heh. Tog tillfället i akt och höjde upp ett hinder och tog ett par språng, tror det var första gången sedan diplomeringsveckan i månadsskiftet augusti/september vi hoppade på den höjden och det kändes faktiskt riktigt bra.

nä hörrni nu ska jag sova ett par timmar. hade en rätt jobbig natt med svinigt många titlar att dela ut och så tre fulla postbackar på det. Meeeen nu är det mindre än en månad kvar tills jag är ledig och vi tar en falsterboweekend! Ser fram emot det SÅ. HIMLA. MYCKET.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0