Kiro

Igår var det dags för återbesök hos kiro, långt mycket bättre än förra gången men fortfarande en del att fixa. Stämmer överens med känslan. Nu är det vila ett par dagar, passar rätt bra ihop med min tå och på fredag är det lite lätt motion på schemat. Nu under vilan passar jag på att smörja upp alla träns igen så grejerna är fräscha när det är dags igen. Jag drar mig lite för att fetta in, tycker det blir så kladdigt och jobbigt hehe. MEN det är väl lika bra att ta tag i, få det gjort liksom.

Något annat som vore gött att ta tag i, är att bygga sadelkammare. Jag fantiserar om ett isolerat utrymme med plats för ALLT. Extratäcken, alla sadlar,schabrak, benskydd, 100 extraträns... kanske ett extrarum för allt jag inte ska ha kvar ;) Man samlar på sig så mycket grejer som kan vara bra att ha under årens lopp. Tänte hitta en hästloppis och sälja en del, vore skönt med liksom snabb affär, pengar och vara byter ägare direkt istället för att annonsera på facebook, ha mailkonversationer med ett tiotal som inte vet om de vill ha grejen liksom. Någon som har koll på hästloppisar i trakten framöver?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0