Pay and jump

Kort update från pay and jump... åkte igår på lite banhoppningsträning som avstämning av läget. Lite diskussioner i början av banan men i samma sekund som de där två hjärncellerna tar varandra i hand och börjar jobba åt samma håll istället blir han ju en superstjärna. Superfin i omstarten och ptja, jag känner att jag fick ut det jag ville av den där pay and jumpen, är riktigt nöjd med dagen och hoppas hästen också känner sig nöjd med att galoppera i mål med klapp på halsen. Ska se om jag kan få lite film eller bilder från dagen, vore kul (för mig iaf) att se lite!

Annars då. Jag bara skriver och skriver, räknar och skriver och det känns som evighetsgöra men i helgen har jag bestämt att jag är klar. Bara att hugga i det sista här nu. Sen blir man väl aldrig "klar" utan det finns alltid något som kan räknas om eller någon liten ändring man vill göra, men i stora drag ska det vara klart till helgen. svammel svammel.

Chester provar ny strålrötekur nu med kopparpasta, någon av er som provat det? Fattar knappt hur han ens kan ha röta nu när det knappt regnat på en månad men... Så har han ju alltid varit lite special också. Helst skulle man vilja klämma på en massa rötemotverkande medel, slå in honom i ett paket och låta medlet sitta där dygnet runt. Har ännu inte kommit på nåt bra som kommer hålla att gå på så mycket men jag spånar på. En lösning vore ju såna barfotaboots om det bara gick att hitta några som inte ger skav efter ett par timmar. Någon av er som läser som har något tips på en dunderkur mot röta?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0