Måndag

Tiden går fort när man har roligt, förra veckan blev fyra kvällar i ridhuset för min del, superkul. Imorse fick jag gå upp före tuppen och köra tidningar, en ganska bra morgon som gick smidigt men kändes lite tung stundtals, men det är ju inte så konstigt när man bara har ett par timmars sömn i ryggen. Inatt är jag ledig i alla fall så jag ser fram emot redan nu att somna vid nio och sova till sju, haha. Tänk om ens barn-jag visste att man skulle älska att lägga sig tidigt "när man blir stor".
 
Idag. Solen skiner och jag har "all tid i världen" till ridning så det tänkte jag utnyttja. Torres ska gå ett lite tuffare pass med ganska mycket galopp hade jag tänkt mig och chester fortsätter gå mys-turer där vi jobbar på kontakt och eftergift. Får se om jag får med mig mamma eller om jag tar fler turer på hennes hästar också. Det är aldrig brist på hästar att rida häromkring! ;)

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0