Torsdag

Produktiv morgon! Tog mig ur sängen halv sju för att ha ätit frukost klart innan sotaren kom. Jag tycker att det är lite jobbigt att vara hemma när det kommer hantverkare/sotare och sådär, vi bor så litet så man liksom MÅSTE vara fem meter från när de är här och hålla på med antingen massa kallprat eller jobbig tystnad, så när sotaren kom gick jag och hunden ut på en promenad. Tror att sotaren också uppskattade att slippa ha en stor hårig schäfer i ansiktet medan han jobbade.

Nu är i alla fall förmiddagens punkt avklarad, jag ska skriva lite på mitt examensarbete och rita ihop en övning till dagens hoppning. Jag försöker föreställa mig hur en bana på 25*45 kan gå, sedan sommarens stora utebanor och alla träningar på vretas utebana känns det lite som att rida runt i en skokartong. Men vi gör vårt bästa och försöker skissa ihop något för att se hur trångt det kan tänkas bli.

Senare åker vi vidare mot hööks tydligen, jag hade gärna åkt till mantorp också men den tjatkampanjen får jag väl aldrig till. Vi får se helt enkelt. Skulle "behöva" köpa sån där speciell bettpasta som sitter lite bättre än vaselin och dessutom smakar lite äpplepaj. Bettejp och lite nya bett... och sådär. Det värsta med att ha börjat prova runt lite olika bett är ju att nu är jag fast. Nu mååååååste jag prova nya bett för liksom att pokemon gotta catch 'em all så måste jag prova varenda bett som finns, tänk om jag hittar det där magiska bettet? Skämt åsido, ska försöka hålla i slantarna. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0