"Men vem ska annars hålla koll???"

Så, hehe. Igår vågade jag inte hoppa i ridhuset som planerat, det var så fint sladdat inför kadriljuppvisningen så jag red i paddocken istället, man får utnyttja när det inte är fruset! Trodde jag skulle få mig en resa som hette duga, det fanns mycket att titta på runtomkring och det blev en stor affär varje gång någon öppnade en dörr, gick förbi eller gjorde nåt ljud. Hehe. Men om inte Torres håller koll, vem ska annars göra det? Det är tur att han fötts som häst, hade han varit hund hade han varit vaktigast av dem alla tror jag.

Passet i sin helhet var bra, jag tycker han tar för sig bättre utomhus och bjöd på en trevlig känsla. Ju längre tid jag red, desto mer kunde han fokusera på arbete och låta bilar komma och människor gå utan att behöva hålla benkoll. Förhoppningsvis har jag honom så "grundlösgjord" när vi flyttar hem att jag kan lösa även uteritter utan allt för mycket tandagnissel och förtvivlan. Så länge vi inte möter någon ska det nog gå bra!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0