Lördag

En "ledig" dag, hästen ska ridas och mina nya stigläder ska invigas, de ser jättekorta ut men hoppas de är långa nog iaf... köpte "M", kanske lite snålt då de ska passa ryttare "upp till 170" och jag ju är några cm till med långa ben. Menmen, det märks. Har också nästan spontanköpt en ny sadel, är lite i valet och kvalet för om jag ska köpa en ny eller inte. En beg kostar bara några tusenlappar mindre än en ny MEN den nya har 2mån leveranstid och så länge vet jag inte om jag har lust att vänta :) vi får se om jag beställt innan helgen är slut, skulle inte förvåna mig.
 
Det är helt sjukt, på fredag nästa vecka har vi avslutning. Då är utbildningen över och ptja, redan???? Känns som att de här två åren blåst förbi i stormfart. Lite svårt att greppa men... vad kul vi haft. Nu blir det nya utmaningar som gäller, lite läskigt men så himla kul. Ser fram emot nästa år :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0