Onsdag.

oj sån tröttis man kan vara. Sebbe kom hem sliten i helgen och blev sen sjuk, oftast brukar jag klara mig bra oavsett vad han blir för sjuk men inte denna gång. Har dessutom precis börjat på en ny astmamedicin vars vanligaste biverkning är övre luftvägsinfektion så.... Här ligger jag nu med känslan av var droppande längst bak i näsan och hur sträv, skrovlig och svullen som helst i halsen. Usch, ogillar verkligen att vara sjuk. Orken tryter och inatt fick jag stanna och pausa halvvägs upp i varje trappavsats, tur att jag inte har så många lägenhetshus på mitt distrikt. Hade hoppats att det skulle gå över av att ta det lugnt under dagen men så var inte fallet så idag har jag sjukanmält mig från jobb för första gången. Svinjobbigt psykiskt men ibland måste man man ju vila.

Torres skrittade en sväng med draghjälp idag, skönt att ha planerat nåt lugnt sedan innan. mådde ok då och det var ju inte direkt nåt pulshöjande jobb för mig men när jag kom hem och hade sovit en timme till bröt det ut ordentligt. Så glass och sömn varvas här nu. Och filmkanaler. såg just Remember med ett halvt öga, synd att jag inte hängde med bättre för den blev sjukt spännande och tung i slutet. Sevärd!
Igår rockade jag den SNYGGASTE outfiten. min kompis som brukar göra sitt bästa för att "hold me back" har ännu inte kommenterat detta så detta kanske var spiken i kistan för min del, nu pratar hon väl aldrig mer med mig ;) Dock hade man oväntat bra grepp i tightsen så inte helt omöjligt att jag har dem fler gånger! som en bonus landar ju inte flygfän på zebra heller, får matcha med ett täcke åt T!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0