Måndag

Ny vecka med lite mindre press! Idag red jag ett lättare joggingpass med lite inslag av bakdelsvändningar och lite markarbete, hade ett 50cm-räcke på ena långsidan för att hålla motivationen uppe. Det var en krokig väg till den psykiska lösgjordheten idag, men till slut blev han så himla fin. Fint väder ute så skrittade av lite i skogen. Jag gillar att rida "offroad" alltså rakt ut, utan stigar. Har ridit så med "alla mina hästar" och ja, jag gillart. Tycker att man får ut ganska mycket av det utan att vara särskilt högintensiv träning. Torres har börjat ta skogen som ett proffs och tycker att detta med att gå rakt fram ute i blåbärsriset är helt okej. Gick och drog på massa frustningar och utnyttjade KANSKE läget med att ha mat i munhöjd, haha. Det gäller att vara klyftig!

Nurå? Tänkte läsa på lite i ridläraböcker så det sitter lite inför sommaren. och så måndagstacos! Såklart, håller på att hungra ihjäl efter dagens eskapader. Hann med hela stallrutinen inkl besikta bilen och fylla på spån på tre timmar! Tyckte det var rätt okej jobbat.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0