håhå-jaja

Åhoj. Idag har vi snorat och hostat ikapp här hemma, åkt och köpt 832 kg värmepellets så nu ska vi väl ha så vi klarar oss året ut i alla fall. Torres har fått prova ett rhino-täcke och jag är väl lite sådär halvkluven till om det verkligen är rätt modell för honom? tycker det stramar konstigt fram trots att det här är 145 mot hans vanliga 140. jaja. Blir säkert bra... glömde kolla om det fanns linerfästen i det här täcket, får göra det imorrn.

Imorgon förmiddag ska jag iväg på en spännande grej och sedan är det dags för första ridpasset sedan i tisdags, hur mycket ridpass det nu blir. Hostar upp lungorna ikväll så det är väl till att anstränga sig så lite som möjligt imorgon. Suck. Nåt bra med torres vila är i alla fall att han uppskattar mys så mycket mer nu. Jag har mest gjort det "viktigaste" i stallet senaste dagarna, fixat boxen, mat och visiterat så när rejäla ryktkorgen kom fram idag stod han och mös. Normalt går han runt en del och verkar se borstningen som ett nödvändigt ont inför ridning, så det var jättemysigt att han för en gångs skull kunde slappna av lite. 

Kollade på sshs igår, kul med webbsändningar! Många fina hästar, det var fyra stycken jag gärna hade haft själv, men det ligger liiiiiite mer jobb framför mig innan jag har råd att investera i sådana treåringar. Hehe. Men det är bra att ha mål. 29 hästar gick under klubban för sammanlagt 6420000kr. snittpris 221000kr med högsta pris 505000kr... 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0