3 saker jag stört mig på denna vecka

1. folk som bor i lägenhet som ställer ut soppåsen i trapphuset. why. Respektlöst mot övriga boende i huset, det finns sophus av en anledning. 

2. När personer som inte är service minded någonstans jobbar med kundbemötande. Kunden har alltid rätt och öh ja så är det. om kunden är missnöjd med ditt jobb, oavsett varför, är det ditt jobb att få kunden nöjd. Försvarstal hör hemma någon annanstans. Kunden skiter väl i om du har skoskav eller tandvärk eller om det faktiskt inte ingår i dina arbetsuppgifter, hen vill bara få ett bra bemötande och bli nöjd. 
 
3. NÄR NETFLIX OCH VIAPLAY INTE HAR HELA SERIER HALLÅ TYP TEEN WOLF OCH PLL OCH GLEE HAR TAGIT SLUT OCH DET FINNS JÄTTEMÅNGA SÄSONGER MEN MAX HÄLFTEN AV DEM ÄR TILLGÄNGLIGA???? VAD SKA JAG NU KOLLA PÅ NÄR JAG HALVSOVER/SLÖSURFAR/LADDAR INFÖR JOBB
 
Ja, ni fattar. Min vecka har varit ganska soft överlag när detta är det värsta jag stört mig på. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0