Godmorgon sunshines!

Hur är det med er? Jag somnade alldeles för sent och blev väckt alldeles för tidigt av ungefär den enda personen i världen jag tål på morgonen. Det vet ni kanske inte men jag m-å-s-t-e vara själv på morgonen och typ äta frukost och vakna i lugn och ro. Är andra människor ivägen (läs: i samma rum/hus) blir jag jättearg, irriterad och stressad. Mindre härlig vana min stackars familj får dras med!
 
Idag ska jag googla fram nåt recept med jordnötssmör och choklad i. är sjukt supersugen på den smakkombon. Blir det gott kanske jag delar med mig på kvällens festligheter, om inte... kanske jag gör dte ändå för att bli av med kakan...... man ska vara generös. Nä hörrni, googla och leta kläder. vi hörs!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0