Birthday boy

Hej och hallå! Här har vi firat födelsedag, Torres fyllde åtta igår. Jag hade planerat ett göttigt dressyrpass i skogen, han har ju varit så himla fin det senaste! Tyvärr blev det inte riktigt så, han fick vila både fredag och söndag pga jobb, så han var minst sagt taggad igår... till en början var han mer i luften än på marken, inte alla åttaåringar som firar födelsedagen med huvudet mellan frambenen och manken uppe i trädtopparna, haha, han var så himla glad. När han rastat sig hjälpligt hade jag lite mer att säga till om och han var sådär fin som jag hade hoppats på. Fortfarande sprallig men hästar som har roligt är ju lite roligare att rida på. Superambitiös!

Idag ska jag trimma lite på bana igen hade jag tänkt, nog för att man kan göra mycket ute i skogen men just volter blir svårt på 2,5m bred skogsväg, så några sådana tänkte jag göra. Såg just preliminära starttider, 13.08 och 16.56, tacka vet jag hoppning, lite mer rull på det hela då. Med de här starttiderna hade jag ju inte behövt ta ledigt men det visste man ju inte från början. Dock ska man inte klaga, en hel extranatts obruten sömn är inte fy skam!

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0