Bildlöst hagsläpp

Det strular med att ladda upp bilder här, så tråkigt. Vi har i alla fall firat våren genom att släppa hästarna på skogsbeteshage. Lycka är verkligen att se sina hästar i en stor, kuperad gräshage, bara gå och njuta av livet. Har verkligen saknat den möjligheten under tiden jag stått inackorderad, jag tycker det verkar ge ett helt annat lugn att ha sly, backar och gräs jämfört med en platt gräshage stor nog att överblicka från grinden. Sen vet jag ju såklart att hästar kan må bra ändå, men ändå. Det känns bra i magen att kunna erbjuda sina hästar detta.

I övrigt har förmiddagen gått åt till att räkna på fakturaunderlag och prissättningar. Det är lite snårigt att sätta priser, tycker jag. Det ska ju både täcka vad min tid är värd och dessutom alla avgifter en arbetsgivare betalar för sina arbetstagare, samtidigt som prislappen ska vara liten nog för att någon ska vilja betala... Inte alltid helt enkelt!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0