Välkommen tillbaka BILEN

wööööö jag har äntligen bil igen! Bilen har varit inlämnad på verkstad sedan i tisdags och jag har känt mig både halv och som ett barn. Bor man lite på landet är bilen SÅ viktig och att inte kunna åka som man vill förknippar jag med när jag var yngre och inte hade körkort utan var tvungen att förlita mig på andra för att ta mig någonstans. Ingen tid jag längtar tillbaka till direkt, om man säger så.
 
Idag stod galopp på schemat, jobbade med att variera galoppsprågen och hästen jobbade med kast med liten ryttare... först för att han såg två grässtrån i kors och sedan för att jag kaaaanske busade på lite väl mycket i galoppen. Han kändes trevlig i alla fall, enormt reglerbar och stora kontraster, men betslingen är lite sisådär just nu. Basen är ju som alltid tränsbett, men när man ska ut och galoppera blir det lite... milt. Å andra sidan känns han överbetslad på babypelham passets första halva. Aldrig kan man vara helt nöjd ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0