Tisdag

Första lektionskvällen i Överum är avklarad, superkul. Lite nervöst, såklart, men kvällen gick fint och nu känner jag mig lite mer varm i kläderna och ser verkligen fram emot den här månaden. Ikväll har jag ledigt, jag var lite inne på att åka och hoppträna men jag har en förkylning som ligger och småputtrar så lika bra att vila så man slipper feber så långt det är möjligt. 

Imorse hade jag tandläkartid följt av lite ärenden, åkte förbi några second hand-affärer när jag ändå hade vägarna förbi och hittade äntligen ett skrivbord som föll mig i smaken! Fick inte in det i bilen idag så jag får hämta senare i veckan. Hoppas verkligen det blir lika bra som jag tänkt mig när det väl kommer på plats. En ganska produktiv dag trots att jag känner mig lite vissen, så nu har jag parkerat i soffan sedan någon timme tillbaks och kurerar mig bäst jag kan. :)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0