"how people treat you..."

Hade en kiropraktortid för mig igår, skönt! Fick lite hjälp med en punkt mitt i ryggen och rörligheten i bäckenet. Har gått med detta ett tag så mycket möjligt att det blir återbesök för mig om ett par veckor. Många får tydligen ganska mycket muskelömhet dagen efter, peppar peppar så verkar jag inte vara en av dem utan det känns lite annorlunda men mest bra. Det ska bli spännande att se om hästen håller sig rakare nu framöver!

Sen ni vet de där bilderna med inspirationstext? "how people treat you says nothing about you but everything about them" stötte på en sådan igår och det är ta mig tusan sant. Det kostar dig ingenting att vara trevlig och ärlig och behandla dina medmänniskor med respekt, men kan ge så mycket tillbaka.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0