Hur gick det igår?

Såååå, hur det gick med att hålla i slantarna igår? Helt okej, ett tag. Vi åkte visst till travshoppen först, där kan jag ha köpt bettpasta (planerat) uppbindningsgrimskaft (försökte beställa en gång men var slut så fick aldrig hem) och en portabel sadelhängare (tänkt på länge) så ja, helt ok. Vidare till sharpman där jag köpte... ingenting. Vidare till hööks där jag köpte.......... ett heavy insulator-täcke... på rea visserligen men ja, det gick väl lite sådär då med att hålla i slantarna. Nu vet jag i alla fall en häst som inte fryser i vinter oavsett temperatur!
 
Själva hoppningen gick lite sådär, vad är det som går och går och aldrig kommer fram till hinder? Kanske hade de som sa att det skulle bli för svårt för mig med den här hästen i hoppningen rätt, eller så lyssnar jag bara för mycket. Så är det ju, oftast har man rätt oavsett om man tror att man klarar uppgiften eller omman tror att man kommer misslyckas. Works like a charm. Vi har i alla fall kommit fram till en lös plan så nu är det "bara" att hitta rätt tränare i rätt ridhus så ska det tränas. Någon som har något förslag? 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0