fredag

Ringt och bokat ny vc-tid, jag mår ju bara sämre och sämre trots att "inga prover visar nåt" och som sköterskan så fint påpekade, "du var ju här för två veckor sedan och då var det ju inget" bara nej jag vet att inget hittades men jag är ju sjuk. jag sover 22-07 och behöver trots det sova middag flera gånger per dag, har värkande hals och bihåloroch känner mig febrig och "tung" i huvudet. går jag en sväng med hunden i 15 min får jag ont långt ner i lungorna och är helt andfådd. Någonting ÄR ju inte bra. Fick en tid nästa tisdag, jag vill hoppas på att få hjälp men är rädd för att bli hemskickad med ytterligare en alvedondiet, det har ju funkat sådär hittills liksom.

Meeeen nog om det. har fått sålt ett bett jag ska ner och posta nu snart och skolarbetet ska få en omgång till när jag kommer hem igen. Torres täcken är trasiga IGEN och jag blir tokig. Får sy ihop skiten och köpa med tabasco hem. Tydligen är beska antibitmedel inte nog. Kommer vara proffs på antibitmetoder efter denna vinter hoppas jag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0