Update

Jag har världens ledsnaste häst :( han som är den socialaste häst som går i ett par järnskor har haft 2 dygns boxvila. Trots det är han nallebjörnig att gå promenader med, jag hade nästan förväntat mig att han skulle springa på bakbenen när vet kollade hälta, men då skötte han sig exemplariskt och likadant på kvällsprommisen. Lunkar på brevid med hängande grimskaft, tittar sig omkring om det kommer en häst men är mest bara cool. Vem kunde tro det för elva månader sedan när han gick in från sjukhagen på bakbenen med mig hängandes som en liten vante i kedjan?

Senan verkar ok men något har ju hänt, så han ska ta det lugnt två veckor så får vi se hur det artar sig. Blir det några avvikelser eller om hälta tillkommer fixar vi UL. Ta det säkra före det osäkra.

Men. det här innebär ju absolut ingen P&J för mig imorgon och ingen dressyrträning på måndag. Suck, jag som hade längtat. Menmen, får lägga fokus på skolan och utrustningen nu en tid då och hoppas på att den här stolpe-ut-perioden går över snart. Så mycket tid och energi som jag investerar i det här borde det bli lite medvind snart, det hade varit gött. Minst sagt. Men vad är det man säger, efter regn kommer solsken? Hang in there.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0