Måndag v. 47

Alla inlämningar kom in i tid,pjuh. Nu på morgonen har jag fixat lite i stallet, mockat och fixat mat inför kvällen,  mockat hage och fyllt på mat i hagen. Passade också på att smörja in lite arnika på spända muskler, jag vet inte riktigt hur mycket jag "tror" på arnika men det lär ju inte skada i alla fall, så jag smörjer på. 50% är nog mest psykiskt hos mig, att jag "gör nåt". Längtar tills jag fåt sitta upp igen, vore spännande att känna om det känns nån skillnad. Det skadade benet är i alla fall jättefint, så vi hade nog änglavakt denna gång också.

Här hemma blev jag rastlös, är så himla sjukt. Jag blir nästan lite paralyserad när jag har inlämningar att göra, när de är inne och jag FÅR ta det lugnt får jag myror i kroppen. Så jag har grovstädat kaminen och rengjort den så att glaset faktiskt är see-through för första gången sedan jag flyttade in. Eftersom den aldrig blivit riktigt ren innan har jag utgått från att det var skitsvårt att få ren den och aldrig försökt, men det var ju jättelätt? Tänk hur mycket i livet man kan tro är för svårt så man låter bli att prova, medan det i själva verket är rätt enkelt. Nu blev jag i alla fall superpeppad till storstädning så jag kan få julpynta. Får se om peppen håller i sig länge nog för att få färdigt ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0