Fredagkväll

Idag har jag inte alls mått bra, mest sovit i soffan, ätit alvedon och druckit flera liter. Någon gång borde ju skiten släppa??? Jag mådde ju bätte mot slutet av penicillinkuren, nu är det tydligen tillbaka igen eller så är placeboeffekten borta. Suck. Släpade mig ut till stallet för att rida ett joggingpass, hästen fick vila igår pga tidsbrist så det var ju absolut tvunget att motionera honom idag. Passet gick över förväntan och han var helt fantastisk att rida i traven, men "innan jag var klar" fick jag avbryta för halsen svullnade upp och jag började hosta en massa och fick ingen luft. Det stör SÅ MYCKET att inte kunna hålla igång mer än en framridning utan att luftrören bråkar med mig. Tänkte ge det några dagar till för att känna hur frisk jag blivit efter penicillinkuren men det blir nog ett samtal till behandlande läkare på måndag, för helt bra har jag ju inte blivit.

Mycket snack om hur sjuk jag är och sådär men det tar verkligen över min vardag och går ut över mitt liv och allt jag vill orka göra, eller måste orka göra. Förhoppningsvis blir det bättre om jag får en tid nästa vecka.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0