DHL

Allt jag vill göra nu är att galoppera över bommar. Fram till hinder, mellan hinder, hitta rytmen, känna galoppen och bara skaffa bra självförtroende igen. Hemma hoppar jag ju mycket smått, relaterat, serier och med hjälpbommar. Nu första månaden på skolan har vi hoppat väldigt mycket stort, svåra linjer och långa distanser. Har man då en häst som är lite trött och matt och inte framme för skänkeln helt blir det skitsvårt att ta sig fram till hinder. Idag har jag inget schemalagt så jag tänkte åka till skolan ändå och rulla ut en del bommar och bara galoppera över. Ett litet gymnastikpass "som hemma".
 
Igår kom även mina nya ridbyxor! Asglad skulle jag åka och hämta ut dem men möttes av ett stängt utlämningsställe, trodde DHL alltid skickade till stallkiosken men tydligen, eftersom jag använt en lantadress, kom de till ett annat ställe som har öppet 10-13. Himla tur att jag är "ledig" idag, annars hade de fått ligga där tills de blev skickade i retur... Jag är ju annars aldrig ledig under den skolförlagda perioden utan är i skolan 8-16 mån-fre. Sebbe hade liknande problem med sitt paket han skulle hämta ut i veckan. Schenker levererar ju alltid till ICA men med nya postnumret landade paketet i Björsäter. Jahapp liksom.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0