Trim

Idag stod gymnastik på schemat. 4 bommar på mittvolten, började med att trava fram ganska kravlöst över en bom i taget, sedan successivt hela mittvolten. La efter hand in galopp, först med enstaka bommar sedan sätta ihop allt till en volt och pricka jämna språng mellan alla bommar, jag red 5 språng mellan varje.
 
Sedan red jag en väg jag inte ritat ut, men man kan säga att det är halvt igenom med byte över bommen. Gick sådär tbh, jag tror jag är sned för jag fick bara byten från vänster till höger, bara ett enda höger-vänster, så jag ska klura på varför det blev så och hur jag ska rätta till det.

Travade av på den "vita vägen" och red så nogranna hörnpasseringar jag kunde vid E och B. Blev ett ganska krävande pass men det verkade passa Torres, han höll sig positiv och sugen på att jobba hela passet trots att han borde känna av lite träningsvärk från gårdagen. Kul! Fick även ett kvitto på att han blivit starkare nu, sist jag red fyra bommar på mittvolten fick jag kämpa ganska mycket och jobba på ganska ordentligt själv för att han skulle orka hålla ihop sig två varv, nu kunde jag rulla på ganska okomplicerat. Bra! Nästa steg är att få till kommunikationen så bra att jag kan rida den vita vägen i galopp också. Men det kommer!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0