Vi klarade det

såååååå hela klassen har klarat hästskötarexamen, kul! Dessutom tror jag mig vara klar med alla uppgifter utom en som ska in senast söndag, har ungefär halva den kvar och det känns rätt överkomligt. Gjorde några spännande hästfynd idag och har bokat några hästfynd imorgon också. på lördag träffar jag äntligen min fina ponny igen, längtar SÅ mycket. Nu är jag nästan taggad på diplomering, hoppas känslan håller i sig så jag orkar mig igenom all kurslitteratur vi har både framlänges och baklänges. Nurå, sovdags kanske? Imorgon kickas två kurser till igång, hippologi B och examensarbete. Spännande!

På Torresfronten är det ganska lugnt, han har gått ganska lite denna vecka pga yrkesprovet. tänkte mig ett joggingpass en dag, kommer upp till ridhuset och bara... WE-vecka?! Good luck med att lite lugnt jogga hästen med en meterhög plywoodtjur mitt i ridhuset, haha. Så vi hade miljöträning istället och red väl sådär dubbelt så länge som tänkt för att både hinna blåsa ur lite energi och trava förbi det läskiga utan att det skulle vara särskilt läskigt. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0