Examensarbete

Igår kickade vi ju igång kursen examensarbete. 8.30-15 med bara examensarbetesjobb. Hjälp! Jag tror mig ändå ha ett ämne nu som borde vara ganska lättjobbat. Eller ja, lättjobbat och lättjobbat, men fullt görbart i alla fall. Inte så mycket motvind. Jag trodde att jag skulle ha jättemycket ångest över det här valet, det brukar vara så när uppgifter är för stora och "oinramade". Vi fick ju välja precis vad som helst inom området häst, eftersom näst intill allt inom området häst är nyttigt att fördjupa sig inom som ridlärare. Under kommande året kommer jag jobba med att ta reda på vad en bra ridskola är ur elevers synvinkel och jämföra det med hur yrkespersoner värderar en bra ridskola, typ. Ridskolan säljer ju en "produkt"kan man säga, vi vill utbilda nästa generations hästmänniskor, men vad vill eleverna ha? Lite så. Tror det kan bli intressant och om inte annat en bra kunskap när man går ut och ska jobba på ridskola!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0