Tagit tag i hemmet en aning

Alltså jag vet inte hur det går till, jag tänkte julledighet men idag är typ första "lediga" dagen jag lyckats ha so far? Det har varit julluncher och expressturer in till stan och det ena och det andra. Jaja. Hade som ambition att rida medan det var ljust idag. Sen tog jag tag i klädberget här hemma och fick feeling och fortsatte med mitt skrivbort som varit den där ytan allt man inte vet var man ska göra av hamnat på. Det vore synd att kalla skrivbordet "städat" men... nu ser man lite bordsyta i alla fall ;)

Igår fick Torres gå två pass, ett ute i paddocken runt lunch mitt i stormen och ett litet hoppass med studs på kvällen. Han tyckte det var skitkul och var positiv som få. Att han är en häst som gillar att jobba, det vet jag, men att han glänser som mest vid två-pass-om-dagen-ridning hade jag inte tänkt på förut. Kanske har han en karriär som skolhäst ändå. Hehe, nejvars, det ligger förhoppningsvis långt fram i framtiden för jag hade tänkt att vi skulle ha en lång gemensam karriär först. Idag blir det "bara" ett pass, hade tänkt mig fokus på skolorna mot en spegel medan jag har tillgång till sådana. På fredag flyttar vi!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0