om man frågar får man svar

jag läser ganska mycket hästbloggar, vissa regelbundet och andra klickar jag mig in på någon enstaka gång. Lika störande varje gång är de försvarsinlägg som kommer efter att bloggaren frågat något. Tex, bloggaren frågar "min häst är otam, vad kan vara fel?" läsarna svarar diverse, bloggaren försvarar sig med "ni ska inte komma här och säga att min häst kan vara sjuk eller skadad för ni har inte sett den!!!!!"

ba ja. nej. varför fråga främlingar om man inte vill ha svar av främlingar? Blir jätteförvirrande. och ger ett tråkigt intryck, jag blir inte sugen på att läsa en blogg där bloggaren verkar skitförbannad på sina läsare. Men det är det ju å andra sidan andra som vill göra, så det går väl på ett ut. :)

Jag funderar på vad jag kan skriva om, kanske en utvärdering på dyon the difference? Har ändå ridit med mitt ett tag nu, och vet att jag ville läsa sånt när jag funderade på att köpa? Vad säger ni?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0