Sömnsjukan

Det är nåt vi båda lider av just nu. jag känner mig inte direkt sjuk, förkyld eller så, men huvudet är SÅ TUNGT hela tiden. igår sov jag jättemycket hela eftermiddagen, kvällen, natten och vaknade ändå för sent. jobbade snabbt som ** och hann klart tätorten precis i tid. Tack vare wake up call. men så kom jag hem, somnade vid 7, och vaknade inte förrän 13? normalt sover jag 6.30-11 liksom... wellwell. Nu ska jag ringa apoteket och be dem förbereda ena receptet jag skickat S på att ta ut. inringda recept tar visst lite tid. sen ska jag nog... sova framför tvn

speeking of tvn, jag har sett hela Merlin nu, förutom de 2 sista avsnitten ochd et är SÅ spännande... men gissa vad som hänt? Tvn vill inte att internet ska funka så nu håller jag tillgodo med tråkig day time tv. Hoppas det funkar ikvall så vi kan se ikapp på better call saul. Kul svenssonliv, hör jag. jobba, sova och sura över att man bara har tv-tv och inte-välja-själv-tv. Men någon ska leva så också! :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0