Serier i soffan

Hej hörrni! Verkar ha dragit på mig en jätteförkylning nu, precis när jag känner mig klar i huvudet efter hjärnskakningen. Hade tänkt rida imorgon för första gången men vi får se hur jag känner mig då. Annars kanske jag får lite ridhjälp på onsdag, men vi får se. Jag är bra ridsugen nu!

Idag blev det bara stallet en snabb sväng, allt viktigt gjordes och jag fick lite ridhjälp av en av ridlärarna. Det hanns inte med så mycket, men han har fått se något annat än boxen och hagen idag i alla fall. Resten av min dag har spenderats i soffan med te och tv-serier. Har plöjt mig igenom åtta avsnitt av Twisted och så har vi filat vidare på foderstatsprogrammet. Är kanske inte riktigt i skick för att förklara matematiska formler och varför man har dem just så, men nyttig träning iaf. Snart är Sebbe lika insatt som jag på foderstater, och alla tillägg för hingstar, digivning, dräktighet och galopphästträning... Haha. Men det kommer underlätta med programmet tror jag :)

Imorgon: Praktik som vanligt och förhoppningsvis lite ridning för min del. Håll tummarna för att jag blir mirakelfrisk under natten!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0