Mias RS-shopping

Idag packade jag ihop mig och åkte till skärblacka på mias fabriksutförsäljning. Vem visste att mias rs låg i östergötland? Wellwell, hade som plan att köpa på mig lite dressyrschabrak eller schabrak i allmänhet, lindor och paddar. Kom hem med... precis, sånt jag planerat köpa.
Vänster till höger, flatbackschabrak, allround, dressyr. 4 blå paddar med grå teddy, 2 tigermönstrade med svart teddy.
Detta fick inte komma ur plasten tbh, vitt dressyrschabrak med svart och silver-band, en svart-silver-vit-passpoal,, snart har jag ingen anledning till att inte tävla dressyr längre!

Köpte även 2 par lindor, svarta. Allt detta hängde med hem för det facila priset 1200kr. kvalitetsgrejer för höökspriser, typ. Jag är nöjd! Nu ska jag använda det gröna schabraket flitigt kommande veckor och eventuellt åker jag och köper på mig flera sådana nästa gång de har fabriksförsäljning, det kostade bara 100 kr. Dyrast var det vita dressyrschabraket, de andra låg nog på 200-250 tror jag? However. Efteråt åkte jag vägen via hööks och hämtade ut ett par tyglar jag beställt, lädertyglar med gummiklädd baksida. Världens bästa tyglar och denna gång i jämnare färg än det förra paret. Tror minsann någons ponnyer kommer bli lite skapligt snygga närmaste tiden :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0