Weeks

denna vecka vilar gnistra måndag torsdag söndag, Chester vilar onsdag och halvvilar lördag. Gillar att rida Gnistra två dagar och vila en, ger 4-5 ridpass/vecka vilket är rätt lagom för åldern hon är i nu. Chesters vila är inte lika hårt planerad, han ska gå minst 5 dagar per vecka.
 
Något jag ska bli bättre på så länge det går är att rida ut. Jag fastnar gärna i ridhuset pga bekvämt så sitter jag och nöter på samma underlag vecka ut och vecka in och det är ju inte så himla optimalt. Försöker lägga de flesta passen i paddocken nu för att man i alla fall ska vara utomhus och hitta något annat underlag. Jag gissar på att det blir rätt många timmar i ridhuset under vintern när det är fruset ute ändå, så lika bra att passa på nu.
 
Jag jobbar nu natt nu och på nätterna får man ju de bästa ideerna... Borde ha poddinspelning i tidningsbilen. Det är där jag bearbetar, tänker igenom och analyserar typ allt. Mest ridning, utbildningssystem och foder. så föds videobloggsideer och jag spånar och vrider och vänder och funderar på varför andra inte tycker som jag och... ah ni vet. drar iväg i tanken. Sen får jag felmeddelanden dagen efter och ba "kund saknar tidning"... eller haha nej det får jag inte, jättesällan faktiskt.
 
Wellwell. Idag ska chester ridas, lite lösgörande i paddocken har jag tänkt mig :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0