Alltså...

Igår red jag världens jävla bästa killerpass ute i skogen. Hade jättefin känsla, hästen var så himla positiv och framåt, och liksom SUGEN på att jobba, eller vad säger ni om byten i vartannat, arbetsgalopp åt det mer samlade hållet och allmänt avspänd trav med massor frust och jättetrevlig rund djup form? Ågu alltså. Den känslan var helt fantastisk, HURRA min häst är fräsch och HURRA jag har hittat en betsling som fungerar super.

Sen travar jag av i paddocken och känner att näe, det här är ju ingen ren trav. Så nu sitter jag och väntar på att kliniken ska öppna, så jag kan ringa och boka tid. Mystiska hältor ska man ta på allvar och nu var det ju nåt för ett par veckor sedan, antagligen är det samma grej som inte är helt bra än, eller något annat typ avlastningsskada. Just nu är jag lycklig över att jag fick så himla härlig känsla igår, samtidigt som det känns skit att hästen har ont. Men jag försöker se det positivt, det är lättare att hitta orsaken om det är tydligt och inte bara en diffus känsla av att "nåt är fel". Håll tummarna för oss nu, så lille ponnyhästen kan få bli hel snart igen! :(
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0