busy busy busy

Såatte... hur är det med er? Jag har börjat rida igång C lite mer aktivt, vågat mig på att galoppera och till och med det fungerar bra nu! Inga bakslag än, peppar peppar. Däremot är det fortfarande lite si och så med lilla G, hon är inte halt längre (peppar peppar) men vill fortfarande inte lyfta ena bakhoven... Veterinären kommer ut imorgon och kikar på henne, förhoppningsvis har han nåt bra att säga om klådan också. Duschade henne i förrgår för att se om klådan skulle bli bättre men det kliar fortfarande på henne... åh.


Har ni tips på bra flugmedel förresten? Försökte rida mitt på eftermiddagen då men C var väldigt irriterad på flugor och bromsar... bra flugsprej eller ska jag skaffa ett flugtäcke...? Båda kanske?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0