Uteritt

Igår försökte vi oss på en fuskuteritt. Vad tusan är en fuskuteritt, undrar ni. Jo, man skrittar någon kilometer till tävlingsbanan som är ca 60*70 och sedan galopperar man omkring där, utomhus, sen skrittar man hem igen. Jag red med Carolinas hoppläder som... är väldigt mycket hoppläder för mig också. Så för min del igår var det lätt sits som gällde, på en popcornponny som tyckte att det här med att galoppera i snö är KUL och JOBBIGT. Frustade och hade sig, och var bara en sån himla glädjespridare. Tio tummar upp!

Idag ska jag prova ut ett "nytt" träns. Imorrn är det P&J och jag har hört rykten om att träns som matchar sadeln är lite av idealet, så det ska vi allt fixa. Smorde upp lite bruna tränsdelar för ett par dagar sedan, så det är bara att plocka ihop och passa ut. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0