dagens

Gnistra gick ett kortare hoppass, där jag provade att sätta ihop hinder till en liten bana på ca 6 språng, vilket hon klarade av galant. Paddocken var lite "tung" efter regnet på sistone så hon kändes snabbt trött. Därför blev dagens pass ganska kort, men man ska sluta när man är på topp, eller hur?
 
Chester fick en kortare promenad samt lite galopp på lina. STÖRTKUL sa han och bockade loss som om han vore 10 år yngre. Knasponny, det värmde i hjärtat att se. Efter stallet åkte jag en snabb sväng till ridklubben för att hämta upp lite tvätt jag hade liggandes där. Är så himla kul att komma tillbaka dit! Trots att det bara är korta stunder nu för tiden så är det ju där jag spenderat över tio av mina häst-år. Det är nästan som hemma :)

Nästnästa helg är det pay and jump på ÅRK och planen är att gnistra ska dit och känna på "officiell banhoppning" lite. Det blir nog bara en bombana eller på sin höjd 30 cm, men det kan ju räcka när man är bebis :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0