We are the crazy people

Hej. Igår cyklade jag för första gången på över ett år. Fan vad knäppt. Att jag ens tycker det är knäppt. Jaja. Firade en väns födelsedag med grill, bål, musik och mycket skratt. kaliskalas. Idag gör jag som alltid, vaknar alladeles för tidigt efter alldeles för lite sömn och ba är aspigg. Kollar på en jättefin film och spenderar kvalitetstid med katten. det är rätt fint ändå. Romcom när den är som bäst. Huvudrollsinnehavaren är jättelik en tjej jag träffade på en inspelning, får lite flashbacks. Fina grejer, fan vad jag älskade varje sekund av den inspelningen alltså.

Jag vet inte vad mer jag ska säga, jag har en bra dag tror jag. fair enough liksom. Ska nog städa lägenheten idag och fixa mina ögonbryn. Igår var jag vågad och hade sotade ögon trots att det är sommar. Och posade med mitt proppskåp. yay. Checka mina och hannas ben också. 2 meter långa, minst.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0