fem saker ni kanske inte visste om mig

1. Jag har blivit jättemorgontrött. Eller trött rent allmänt, brukar gå och lägga mig 22 och så ringer klockan vid sju. Brukar sluta med att jag ligger kvar och sover medan S går ner och duschar, sen när han duschat klart får han väcka mig. När jag kommer hem till mig lägger jag mig och sover ett par timmar till. Vet verklgien inte varför det blivit så, kanske är att det är så mörkt nu?

2. Jag tycker det är jättekul att lära ut. Älskar att jobba med barn, typ nybörjargrupper/provapågrupper just för att det går så "snabbt". Att se dem gå från att vara lite hästrädda till att älska att trava är jättehärligt och jag älskar att se hur stolta dom blir över sig själva, inifrån och ut.
 
3. De flesta verkar ha fördomar och förutfattade meningar om hur jag ska vara och bete mig, och det har lett till att jag har ganska svårt för att "släppa in" folk. Blir typ både glad och irriterad varje gång nån typ "jag trodde du skulle vara jättekonstig/otrevlig/någonting, men du är ju ascool att va med!" ba....... heh tack... Utgår typ alltid ifrån att folk inte ska gilla mig, och det är väl lite av en dålig vana jag skaffat mig pga detta.
 
4. Jag hade min alkoholdebut ganska sent, speciellt med dagens mått mätt. Festade nykter i ett par år, sedan började jag dricka lite som artonåring. Jag drack inte som minderårig och tycker väl inte andra ska göra det heller. Visst kan man vara på fester när man är ung, men jag stödjer inte minderårigas alkoholintag. Alls. Respekterar att vissa vill dricka tidigare men skulle aldrig hetsa eller peppa en minderårig till att dricka och aldrig någonsin köpa ut.
 
5. Mitt första jobb var som ridlärarvikarie på ridskolan. Älskade det inifrån och ut och tyckte det var jättekul när både elever och föräldrar berömde ens insats. Just nu lutar det åt att det är vad jag ska utbilda mig till och jobba med i framtiden, antingen ridinstruktör eller butikssäljare.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0